Március 24-én Szkülla elegánsan felpofoz

Március 24-én Szkülla elegánsan felpofoz

 

Szkülla (Scylla), március 24-én azt a tengeri szörnyet fogja játszani, aki lenerfeli a használható dolgokat.

 

Fighter Assist

STEVE_3.png

Anno - amikor behozták a Carrier és Super Carrier típusú hajókat - kitalálták, hogy nehogy már több milliárd ISK-t kockáztassanak a játékosok! "Milyen buli lenne a csatában egy Interceptor, amelyik mellett ott van 5 Fighter, s közben az azokat szállító hajó egy védelmi torony pajzsa alatt van biztonságban?" - Nagyon buli volt, ... az elején, aztán kiderült, hogy se a szerver, se a kliensek nem bírják el a sok drónt (a Fightereket a történet szerint hús-vér pilóták irányítják, de játékmechanikai szinten valójában ugyan olyan drónok, mint a többi, csak nagyobbak) és amúgy is sírás ment, mert mégsem fair dolog a pajzs alól csatákat nyerni. Így hát pár éve elvették a pajzs alól történő Fighter Assist-ot.

Most viszont ott vagyunk, hogy a pajzs mellől sem fair ez a dolog és a sokmilliárdos hajóban ülő pilóták "biztos unatkoznak",... úgyhogy azt tervezik, hogy ne is lehessen a Fighterek vezérlését átadni!

 

Ishtar

STEVE_1.png

Bár személy szerint amióta az NPC-k át-át állnak a drónokra én már letettem az Ishtaromat, de a CCP szerint ez a hajó még mindig túl jó, túl strapabíró, túl erős. Gondolkodtak, gondolkodtak - mint Micimackó -, de végül arra jutottak, hogy az Ishtar lesz az egyetlen olyan hajó, aminek van 10% alatt a Drone Damange bónusza, azaz a Sentry Drone Damage bónuszt 5%-ra csökkentik.

10% bonus to Drone hitpoints and damage becomes 10% bonus to Light, Medium, and Heavy Drone hitpoints and damage, 5% bonus to Sentry Drone hitpoints and damage

Ezen kívül arra is rájöttek, hogy Bouncer-eket biztos azért használják többet, mert messzebbre lőnek, ezért elvesznek 15% falloff távolságot tőlük.

 

T3 Cruiser-ek

(cirkáló olyan fura)

STEVE_2.pngMivel a Tenguk túl jók, ezért az összes T3 túl jó, így tehát mindegyiken rontani kell, de a Tengun egy kicsit jobban. Hát nem logikus? Nem, ez a nerf.

Persze magyarázhatják azzal a teljesen jogos érvvel, hogy a Subsystem-ek (a T3 Cruiser-ekre felpakolható, változtatható alrendszerek) nem pontosan a számítások szerint vannak használva. Ha vannak jó konfigurációk, akkor a többit miért használnánk? Erre a nerf megoldás, hogy ami eddig jó volt, az most legyen nagyon rossz, a többin meg legyen meg a látszatjavítás.

Legion Defensive - Adaptive Augmenter

  • Signature Radius: 140 (-14)
     

Legion Defensive - Augmented Plating

  • +7.5% Armor HP per level (previously +10%)
  • Signature Radius: 154 (+7)
     

Legion Defensive - Nanobot Injector

  • Armor HP: 3750 (+150)
     

Legion Defensive - Warfare Processor

  • Signature Radius: 147 (+7)
     

Loki Defensive - Adaptive Augmenter

  • Signature Radius: 125 (-5)
     

Loki Defensive - Adaptive Shielding

  • Signature Radius: 130 (-13)
     

Loki Defensive - Warfare Processor

  • Signature Radius: 143 (+13)
     

Proteus Defensive - Adaptive Augmenter

  • Signature Radius: 160 (-16)
     

Proteus Defensive - Augmented Plating

  • +7.5% Armor HP per level (previously +10%)
  • Signature Radius: 176 (+8)
     

Proteus Defensive - Nanobot Injector

  • Armor HP: 3650 (+150)
     

Proteus Defensive - Warfare Processor

  • Signature Radius: 168 (+8)
     

Tengu Defensive - Adaptive Shielding

  • Signature Radius: 150 (-15)
     

Tengu Defensive - Supplemental Screening

  • +5% Shield HP and +3% Shield Recharge Speed per level (previously +10% Shield HP)
  • Shield Capacity: 3550 (-200)
  • Signature Radius: 165 (+7)
  • Tengu Defensive - Warfare Processor
  • Signature Radius: 157 (+7)
     

 

Medium Railgun

Észre se vettük, hogy nemrég javítottak rajtuk, a Szküllában csökkenteni tervezik tűz-sebességüket (RoF) 7.5%-al, amivel 7% DPS (Damage Per Second) esés lesz tapasztalható.

 

Battlecruiser és Battleship

Ment a sírás, hogy a Warp Speed változások miatt a BC/BS osztályok nem túl életképesek. Megnézték, de ez így marad.

 

 

Itt van a kislány forrása:
http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/balance-changes-coming-in-scylla/

Borítókép forrása:
http://www.creativeuncut.com/gallery-18/dc-scylla-in-the-depths.html

 

Na Ctrl+C, Ctrl+V bajnok?

Hozzászólások:

Bejelentkezés
Még több...