Nyáron jön: Gyárlátogatás

Nyáron jön: Gyárlátogatás

 

Ahogy korábban olvashattátok, eltűnnek a gyártó és kutató slotok és megváltoztatják (nerfelik) a finomítást.

A hat részre bontott dev-blog sorozat következő része az UI (felhasználói felület) változásokra fekteti a hangsúlyt. 

thumb_686_default_big.png

Kedves gyártó társaim! Készüljetek intenzív nyáltermelésre. A varázsszavak a következőek: citrom, limonádé és grapefruit. :)

#3 Ipari tevékenységek felhasználói felülete

 

Elérhetőség

Azon elv mentén, hogy az ipari tevékenységek folyamata jobban elérhető és érthető legyen - azaz még az első játékmenet során is -, ez az új "Industry" ablak is bárhonnan megnyitható lesz. S&I ablakkal ellentétben viszont sokkal több funkciót tud majd ellátni, pl: könnyen meg lehet majd nézni, hogy a karakterünk tud-e gyártani az adott tervrajz alapján és amúgy rendelkezésünkre áll-e minden szükséges nyersanyag. Ezen kívül a tervrajzok Show Info (információs) ablaka, a többihez képest egyéni lesz, de a hajókhoz hasonló jelöléseket fog tartalmazni amik alapján hamar el tudod majd dönteni azt, hogy megvedd-e, tudod-e gyártani. Tervezik itt is a Certificate-ek bevezetését, de egyelőre nem ezen a nyáron.

Blueprint - Show Info:

Attributes: az első fül egy letisztult képet ad, ami csak az alapvető információkat fogja megjeleníteni a tervrajzról, de - a jelenlegivel ellentétben - minden felhasználónak ugyan azokat a számokat, míg a karakter bónuszaival átszámolt értékek majd az Industry ablakban lesznek láthatóak. Ez alól kivétel az ME/TE kutatási ideje, ami a hátralévő időt mutatja. (Kép illusztráció)

Industry: a második fül a tervrajzzal művelhető boszorkányságok receptjét tartalmazza, típusra (gyártás, kutatás, fejlesztés, ...) lebontva és a szükséges hozzávalókat (egér farka, béka nyelve, ...). (Kép illusztráció)

Levels: mágia, de SiSi-n még biztos lesz esélyünk ránézni mielőtt felkerülne az élesre.

A tervrajzokat, azokon dupla vagy a jobb-klikk menüben "View in Industry" kattintással hozzá lehet majd adni az Industry ablakhoz.

 

Konzisztencia

A változtatások kitervelése előtt ezúttal végeztek kutató munkát, hogy amúgy mi, játékosok mit, miért és hogyan is használunk. 

Arra jutottak, hogy az Industry felület a tervrajzok köré építhető és a Manufacturing, Research, Invention és Reverse Engineering varázslatokat fogja össze - nem kevervén bele a Refining (finomítás) és a határozatlan időbeli távolságban kezelt Planetary Interaction és Starbase Reaction folyamatok kiszépítési igényeit (ezekre most nincs idő).

 

Interakció

Hát, aki gyárt az tudja, hogy jelenleg ez a hivatás elég unalmas (bár talán még mindig nem annyira, mint a bolygóművelés), folyton ismétlődő és fölösleges kattintásokkal. Az új felületen megpróbálnak minden ilyet levenni. Ha valami specifikus értéket akarunk állítani, akkor lesz billentyűzet-kombináció, csúszka, stb. Kényelem != butulás.

 

Reprezentáció

A könnyen átlátható (analóg) értékeket grafikonok formájában szeretjük, de ez nem mindig optimális. A táblázatos forma megmarad ott, ahol továbbra is szükség van rá, pl: tervrajz kiválasztása, összehasonlítása, stb. A hatékonyság fontos, ezért az egymást követő felugró ablakok sokaságát egybegyűrik, amitől kicsit nagyobb lesz az Industry ablak mérete, de "valamit valamiért".

Valahogy így fog kinézni:

thumb_693_default_big.png

 thumb_702_default_big.png

 

Én annak a híve vagyok, hogy az elméletnek gyakorlat nélkül nincs semmi értelme. Az új felület működését mindenkinek sokkal egyszerűbb lesz megtanulnia, amikor már ott lesz előttünk, ezért a dizájn terveket nem írom le. Amúgy is "work in progress".

A teljes blog, az összes képpel és ikonnal megtekinthető itt:
http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/industry-ui/

 

Hozzászólások:

Bejelentkezés
Még több...