Helló mindenki. Boldog Új Évet, remélem mindenkinek kellemes és beteljesedett ünnepi időszaka volt.

Január 6-án frissítettük a Singularity-t az első patch-el, ami egy napon a Rubicon 1.1 lesz. Ezzel jön az első két 1.1-es mobil struktúra működő változata, amiről készek vagyunk beszélni, és amiről elkezdünk visszajelzést gyűjteni.

Nagyon izgatott vagyok mindkét struktúrával kapcsolatban és azzal, hogy milyen új kreatív lehetőségeket fognak nyújtani. Mindkettő szándékosan lett választva, hogy a lehető legnyitottabb játékmenetet biztosítsák.

A verzió, amit ebben a témában leírtunk, és ami a SISI-n van, természetesen nyitott a változtatásokra, és nagyon valószínű, hogy sok konkrét tulajdonság finom hangolva lesz a mostani és a végleges verzió között. Több struktúrát be fogunk jelenteni az 1.1-es frissítéshez (és a későbbi frissítésekhez) későbbi időpontokban.

Mobile Micro Jump Unit

Ez a jószág pont azt csinálja, mint amire a neve utal. Ha aktív, minden játékos, aki hatótávon belül van használhatja, kilőheti a hajóját 100km-re arra az irányba amerre a hajója utazik abban a pillanatban amikor használja a struktúrát. Nincs cooldown-ja, vagy korlátja, hogy egyszerre mennyien használhatják, de ugyanúgy van felpörgési ideje, mint az MJD modulnak. Ez a felpörgési idő nem módosítható skill-ekkel és az alap struktúrán ez 12 mp (mintha az MJD modult használnád skill-ek nélkül, ha tudnád).

A tényleges Micro Jump effekt pontosan ugyanaz, mint a modulnál. Tehát a ciklus alatt teljes gázzal mész egy irányba sig radius növekedéssel, nem lehet félbeszakítani, a scramble megakadályoz az ugrásban, megtartja a sebességet érkezésnél, meg ilyenek. Csak az ugrás kezdésekor kell a struktúra hatótávolságában lenne, a végén nem. Ha a struktúra megsemmisül a felpörgési idő alatt, a kilövés nem történik meg. Mivel az MJU-nak nincs cooldown-ja, a játékos elkezdheti az következő ciklust egy MJD-vel vagy egy MJU-val azonnal, miután megérkezett az előző ugrásból egy másik MJU által.

Tömegbeli korlátozások lesznek, hogy a capital-ok és a supercapital-ok ne használhassák, minden más használhatja. Jelenleg azt tervezzük, hogy úgy állítsuk be a tömegbeli korlátozásokat, hogy a freighter-ek tudják használni, de bármi, ami nagyobb az ne. Mint ahogy azt feljebb említettem, bárki által használható, nincs korlátozva a tulajdonos cég/flottájára. Ez azt jelenti, hogy szabadon használhatod arra, hogy megpróbálj elmenekülni, de a támadód is használhatja arra, hogy kövessen téged.

Mint ahogy a Cynosural Inhibitor és a Siphon Unit, az MJU is egyszer használatos struktúra. Amint kidobtad, nem lehet visszahúzni és az élettartama végéig, vagy amíg ki nem lövik, az űrben marad.

Jelenleg az alap verzió 20 mp aktivációs időre, 48 órás élettartamra, 25k ehp-ra (többnyire hull), 50m3 térfogatra és kb 1 millió ISK gyártási költségre van beállítva.
Micro Jump felpörgési idő 12 mp, mint egy skill nélküli MJD-é.
Jelenleg a hatótávolság 2500 m, de már hajlunk afelé, hogy ezt kiterjesszük.
Nem helyezhető el 20km-n belül kapu vagy állomás közelében, 40km-n belül POS torony közelében, vagy 6km-n belül egy másik MJU közelében.

Kérlek, vedd figyelembe, hogy a verzió, ami a SISI-n van ebben az időben, rendelkezik néhány ismert hibával, beleértve a vizuális modell hiányát és a nem működő tömegbeli korlátozást.

Mobile Scan Inhibitor

Ez a szerkezet okozta a legnagyobb felfordulást a legutóbbi körben a Chaos megfigyelésen, itt az idő néhány részlethez, amiről úgy gondolom meg fogja változtatni azt, hogy mit gondolsz róla.

Ez a struktúra megakadályozza, hogy bármit, ami ahhoz 30km-n belül van, látszódjon a directional scan-en vagy probe scan-ek által. A Scan Inhibitor struktúra maga viszont látszik mindkét esetben és nagyon könnyű probe-okkal kiszkennelni. Tehát megakadályozhatod az embereket, hogy lássák, mi van belül, de azt nem, hogy tudják, van ott valami.

A játékosok a hatósugáron belül képesek lesznek szkennelni, mint normál esetben, kivéve, hogy ők sem fogják látni a szkenneren a hatósugáron belüli objektumokat.

Egy másik olyan struktúra, ami egyszer használatos, nem lehet behúzni.

Jelenlegi paraméterek: 60 mp aktivációs idő, 2 óra élettartam, 45k ehp (ismételten főleg hull), 50m3 térfogat és kb. 5 milllió isk gyártási költség.
Ahogy fentebb említettem, 30km-s hatósugara van, ami azt jelenti, hogy még ha a szélén vagy és valaki 0-ra warpol a struktúrára, akkor is viszonylag könnyen el tud kapni, főleg interceptorral.
Nem helyezhető el 75km-n belül kapu vagy állomás közelében, vagy 40km-n belül POS torony közelében. Nem helyezhető el 40km-n belül egy másik Scan Inhibitor közelében, tehát a kettő hatósugara fedésben lehet, de sosem takarhatja az egyik a másik struktúrát.

Mint azt fentebb már említettem, azért ezeket a struktúrákat választottuk a második hullámba, mert úgy gondoljuk, hogy sok lehetőség van bennük, hogy kreatívan fel legyenek használva, ami gazdagítani fogja a sandbox-ot. Több ilyen struktúrát fogunk bejelenteni, ahogy közeledünk az 1.1-es frissítéshez és a jövőbeli Rubicon frissítésekhez, de addig is köszönjük előre, hogy veszed a fáradtságot, hogy visszajelzésekkel szolgálj számunkra erről a két struktúráról.

Mindkét struktúra elérhető a SISI-n a Rubicon 1.1 első publikus verziójában. Az általános változtatások listája a SISI build-en elérhető CCP Habakuk témájában itt. Ha szeretnéd megtudni, hogyan kell beállítani a SISI teszt szervert magadnak és megleshesd az EVE jövőjét, vegyél egy pillantást erre az útmutatóra itt.

 

Köszönettel!
-Fozzie

Forrás: https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=310620

Hozzászólások:

Bejelentkezés
Még több...